Zasady naprawy gwarancyjnej

Urządzenia firmy EPSON objęte są gwarancją „w serwisie” lub „w siedzibie Klienta”. Większość małych i średnich urządzeń naprawiana jest w naszym serwisie. Duże i wielkoformatowe urządzenia naprawiane są podczas wizyt w siedzibie Klienta. Ponieważ lista urządzeń EPSON jest bardzo długa, trudno tu przytoczyć modele urządzeń wraz z informacjami jaki rodzaj usługi jest przypisany do każdego z modeli. W razie wątpliwości czy Państwa urządzenie jest naprawiane „w serwisie” czy „u Klienta” proszę dzwonić na infolinię firmy EPSON: (22) 295 37 25.

Produkty BIXOLON objęte są 2-letnią gwarancją „w serwisie”.

Nasza firma nie naprawia w ramach gwarancji projektorów firmy EPSON. W celu ustalenia właściwego serwisu dla tych urządzeń proszę zadzwonić na infolinię firmy EPSON: (22) 295 37 25.

Naprawa W SERWISIE

Uszkodzone urządzenie spełniające warunki gwarancji należy przesłać w celu naprawy w następujący sposób:

  1. Zapakować zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi transportu urządzenia zawartymi w instrukcji obsługi. Uwaga! Drukarki atramentowe i urządzenia wielofunkcyjne atramentowe muszą być transportowane z zainstalowanymi atramentami. Drukarki serii L i M muszą do transportu zostać zabezpieczone zatyczkami na otwory odpowietrzające.
    Niektóre modele wymagają dodatkowo zamknięcia zaworu odcinającego dopływ atramentu ze zbiorników do zespołu drukującego. W przypadku braku zatyczek na odpowietrzniki lub wątpliwości co do sposobu zabezpieczenia drukarek do transportu prosimy o kontakt mejlowy serwis@dea WYKRESLIC.com.pl - dostarczymy Państwu zatyczki oraz instrukcję pakowania. W zgłoszeniu należy podać model drukarki i jej numer seryjny, znajdujący się na tabliczce znamionowej pod kodem kreskowym. Uszkodzenia powstałe na skutek niezabezpieczenia drukarki nie są objęte gwarancją. Koszt czyszczenia zalanego urządzenia wynosi co najmniej 150zł netto, a w niektórych przypadkach może nawet przekroczyć wartość urządzenia.
  2. Dołączyć poprawnie wypełnioną oryginalną kartę gwarancyjną firmy EPSON / BIXOLON zawierającą numer seryjny urządzenia, datę zakupu sprzętu i pieczęć sprzedawcy. W wypadku gdy karta gwarancyjna nie jest wypełniona, należy dołączyć czytelną, zawierającą model urządzenia i datę sprzedaży kopię dowodu zakupu sprzętu. Do paczki proszę dołączyć także opis usterki oraz swoje dokładne dane adresowe z telefonem.
  3. Skontaktować się z regionalnym przedstawicielem firmy spedycyjnej DHL Parcel (tel. (42) 634 53 45 lub www.dhl.com.pl) i umówić się na odbiór przesyłki, podając nasz numer klienta DHL 1241627. Uwaga! Przy zamawianiu kuriera proszę zamówić standardową usługę krajową na koszt odbiorcy. Można też skorzystać z bezpośredniego sposobu zamawiania kuriera: dea.dhl24.com.pl/serwis.
  4. Wypełnić czytelnie list przewozowy dostarczony przez kuriera zwracając szczególną uwagę na poprawne wypełnienie danych nadawcy. Proszę podać także numer telefonu osoby kontaktowej.
  5. Adres, na który należy wysłać urządzenie:

DEA
Obozowa 61
01-418 Warszawa

Po dokonaniu naprawy serwis wyśle sprzęt na swój koszt na adres nadawcy z listu przewozowego DHL.

Oczywiście możliwe jest dostarczenie urządzenia osobiście do naszego oddziału.

Naprawa W SIEDZIBIE KLIENTA

W przypadku drukarek objętych gwarancją on-site prosimy o wypełnienie formularza zlecenia interwencji serwisowej (wersja zlecenia w pliku doc lub wersja zlecenia w pliku pdf lub wersja zlecenia w pliku odt) i przesłanie razem z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną lub kopią dowodu zakupu na e-mail serwis@deaWYKRESLIC.com.pl. Po przyjęciu zgłoszenia nasz serwisant dojedzie pod wskazany adres na koszt producenta lub pomoże Państwu rozwiązać problem przez telefon (o ile to możliwe). Więcej informacji na ten temat mogą Państwo uzyskać pod numerem telefonu 517 068 553.

UWAGA (drukarki atramentowe): jeżeli problem dotyczy jakości druku, prosimy o dołączenie do zgłoszenia zeskanowanego testu dysz, najlepiej wykonanego przed i po czyszczeniu głowicy (wydruk nozzle check), tak by widoczne były wszystkie szczegóły wydruku.

DEA sp. z o.o. © 2017