Zasady naprawy pogwarancyjnej

Uszkodzone urządzenie można dostarczyć do serwisu osobiście lub przesłać dowolną firmą kurierską. Nasz adres:

DEA
Obozowa 61
01-418 Warszawa.

W przypadku urządzeń wielkoformatowych/dużych można zamówić wizytę serwisową. W tym celu proszę pobrać i wypełnić zlecenie interwencji serwisowej (wersja zlecenia w pliku doc lub wersja zlecenia w pliku pdf lub wersja zlecenia w pliku odt) i przesłać je na e-mail serwis@deaWYKRESLIC.com.pl. Po przyjęciu zgłoszenia nasz serwisant skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia warunków wizyty.

Zlecenia proszę składać pod adresem: https://promon.pl/serwis/

Przed przystąpieniem do naprawy pogwarancyjnej możemy wykonać wycenę naprawy płatnej, którą wysyłamy na podany przez Państwa adres email lub przekazujemy telefonicznie. Koszt wyceny (jest to kwota płatna tylko w przypadku rezygnacji z naprawy) jest zależny od modelu urządzenia i skomplikowania samej wyceny. W celu ustalenia ile kosztuje wycena Państwa urządzenia proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Regulamin napraw niegwarancyjnych.

DEA sp. z o.o. ©2019