Zasady naprawy pogwarancyjnej

Uszkodzone urządzenie można dostarczyć do serwisu osobiście lub przesłać dowolną firmą kurierską. Nasz adres:

DEA
Obozowa 61
01-418 Warszawa.

W przypadku urządzeń wielkoformatowych/dużych można zamówić wizytę serwisową. W tym celu proszę pobrać i wypełnić zlecenie interwencji serwisowej (wersja zlecenia w pliku doc lub wersja zlecenia w pliku pdf lub wersja zlecenia w pliku odt) i przesłać je na e-mail serwis@deaWYKRESLIC.com.pl. Po przyjęciu zgłoszenia nasz serwisant skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia warunków wizyty.

Przed przystąpieniem do naprawy pogwarancyjnej możemy wykonać wycenę naprawy płatnej, którą wysyłamy na podany przez Państwa adres email lub przekazujemy telefonicznie. Koszt wyceny (jest to kwota płatna tylko w przypadku rezygnacji z naprawy) jest zależny od modelu urządzenia i skomplikowania samej wyceny. W celu ustalenia ile kosztuje wycena Państwa urządzenia proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Regulamin napraw niegwarancyjnych.

DEA sp. z o.o. ©2018